Pregatire pedagogica

Pregatirea pedagogica a celor 25 de elevi beneficiari ai acestui proiect ( 24 + 1 rezerva) a fost coordonata de catre prof. Ionut Smarandache.

Activitatea s-a desfasurat in laboratorul AEL pentru a avea acces la Internet si pentru a folosi mijloace modern de prezentare a continutului pregatirii.

In timpul pregatirii s-au desfasurat activitati privind:

  1. Informatii referitoare la pedagogia stagiului:
    • Descrierea organizatiei si a centrului pentru batrani
    • Modalitati de comunicare, elemente specifice culturii organizationale a institutiei de primire
  2. Prezentare generala a Programului Erasmus+ :tema,scop si obiective,finantare,destinatia cheltuielilor,valorificarea rezultatelor
  3. Prezentare a contractului de finantare a proiectului
  4. Prezentare a contractului pentru mobilitate
  5. Prezentarea acordului de formare/programului de lucru
  6. Prezentarea Mobility Tool si a obligatiilor ce revin participantilor
  7. Prezentarea platformei OLS

Pregatire culturala

Pregatirea culturala a celor 25 de elevi beneficiari ai acestui proiect ( 24 + 1 rezerva) a fost coordonata de catre prof. Filomela Salahoru

Activitatea s-a desfasurat in laboratorul AEL pentru a avea acces la Internet si pentru a folosi mijloace modern de prezentare a continutului pregatirii.

Obiectivul principal al pregatirii a fost cunoasterea celor mai importante date despre tara gazda, Italia, dar si zona in care se efectueaza stagiul de practica, Calabria.

In timpul pregatirii s-a urmarit:

  • documentarea elevilor privind conditiile geografice ale Italiei, precum si notiuni minimale privind istoria acestei tari si economia sa. Elevii, dupa ce au urmarit materialul prezentat in Power point de catre profesor, au raspuns la intrebari si s-au documentat suplimentar de pe Internet.
  • identitatea culturala proprie, obiceiuri si credinte culturale, precum si influenta acestota in interactiunea cu persoanele italiene intalnite la casa Serena in timpul stagiului de practica. Elevii au participat activ la pregatire, au pus intrebari si au studiat pe Internet informatii suplimnetare.
  • insusirea cunostintelor despre similitudini si diferente culturale în comportamentul si credintele legate de sanatate intre cultura romana si cultura italiana.dar si despre valori ?i atitudini în relatiile interpersonale cu societatea italiana.
  • insusirea cumostintelor despre legislatie europeana si italiana cu privire la educatie, formare profesionala si tineret ,ocuparea fortei de munca, afaceri sociale si egalitate de sanse si drepturile omului. Participarea elevilor a fost active, fiind deosebiti de interesati despre eventuale locuri de munca in Italia.
  • obiectivele turistice cele mai importante din orasele pe care le vor vizita in Italia:Venetia, Siena, Tropea ,Roma,Regio si au pus intrebari despre obiectivele turistice interesante pentru ei. Elevii au fost evaluati printr-un test final.

Pregatire lingvistica

Pregatirea lingvistica a celor 24 de elevi beneficiari ai acestui proiect s-a desfasurat pe pltaforma OLS. Limba straina selectata este limba italiana.

Cei 24 de elevi au primit licente pentru testul initial pentrulimba italiana si licente pentru cursurile de limba.

Activitatea s-a derulat atat inainte de plasamant cat si in timpul stagiului de practica.

Dupa finalizarea stagiului a avut loc testul final pentru limba italiana

 

 

  • 20171114_152525
  • 20171114_152455
  • 20171114_152445
  • 20171114_152521
  • 20171114_152519