Anexa 6 – Formulare pentru achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decât consultanță (inclusiv instruire)
Anexa 6.1.1 – Specificații tehnice (S)
Proiectul privind Învățământul Secundar (ROSE)
Schema de Granturi pentru Licee
Beneficiar: Liceul Tehnologic Special „Beethoven” Craiova
Titlul subproiectului: Pregătire specială, pentru elevi cu cerințe speciale
Acord de grant nr. 376/SGL/R II/01.10.2018
FORMULAR DE SPECIFICAȚII TEHNICE
Achiziția de servicii, altele decât consultanța
Denumirea achiziției:Scoala de Vara 2022 |
Specificații tehnice solicitate |
|
Denumire serviciu: Scoala de Vara 2022 | |
Descriere generală: Scoala de vara de 5 nopti, pentru 30 elevi si 4 profesori insotitori, la Brasov sau imprejurimi, cu servicii de cazare si masa in perioada 29.08.2022 – 03.09.2022 | |
Detalii specifice şi standarde tehnice minim acceptate de către Beneficiar:
Scoala de vara Locatie:
Participanti: 30 elevi cu dizabilitati si 4 profesori insotitori
Perioada: 29.08.2022 – 03.09.2022 Hotelierul sa puna la dispozitie un spatiu (o camera de lucru) cu mese si scaune in care participantii sa isidesfasoare zilnic o activitate de 3 ore |
GRAMA CRISTIAN
Semnătură
Anexa 6.2.2 – Invitație de participare (S)
Proiectul privind Învățământul Secundar (ROSE)
Schema de Granturi pentru Licee
Beneficiar: Liceul Tehnologic Special „Beethoven” Craiova
Titlul subproiectului: Pregătire specială, pentru elevi cu cerințe speciale
Acord de grant nr. 376/SGL/R II/01.10.2018
CRAIOVA, 27.07.2022
INVITAȚIE DE PARTICIPARE
pentru achiziția de servicii
Stimate Doamne/ Stimaţi Domni:
1. BeneficiarulLiceul Tehnologic Special „Beethoven” Craiova a primit un grant de la Ministerul Educației Naționale – Unitatea de Management al Proiectelor cu Finanțare Externă, în cadrul Schemei de Granturi pentru licee,derulate în cadrul Proiectului privind învățământul secundar – ROSE, şi intenţionează să utilizeze o parte din fonduri pentru achiziția serviciilor, altele decât consultanța, pentru care a fost emisă prezenta Invitație de Participare. În acest sens, sunteti invitaţi să trimiteţi oferta dumneavoastră de preţ pentru următoarele servicii:
-Scoala de vară cu durata – 5 zile, in orasul Tismana sau in vecinatate pe o raza de 10 km
-Participanti: 30 elevi cu dizabilitati si 4 profesori insotitori
-Perioada: 29.08.2022 – 03.09.2022
-servicii incluse: cazare in camere cu baie proprie (2-3 persoane intro camera) si 3 mese pe zi (mic dejun, pranz si cina)
– hotelierul sa puna la dispozitie un spatiu (o camera de lucru) cu mese si scaune in care participantii sa isidesfasoare zilnic o activitate de 3 ore
2. Ofertanţii pot depune o singură ofertă care să includă toate serviciile solicitate mai sus.
3. Oferta dumneavoastră, în formatul indicat în Anexă, va fi depusă în conformitate cu termenii şi condiţiile de prestare precizați și va fi trimisă la:
Adresa: Str. Beethoven, nr. 2, Craiova, jud. Dolj, cod 200218
Telefon/Fax: 0251/411451
Sau pe
E-mail:csbeethoven@yahoo.com
Persoană de contact: Grama Cristian
4. Se acceptă oferte în original sau prine-mail. (în cazul ofertei transmise prin E-mail, Beneficiarul isi rezerva dreptul de a solicita transmiterea ulterioară, într-un termen de 10 zile, a ofertei în original)
5. Data limită pentru primirea ofertelor de către Beneficiar la adresa menţionată la alineatul 3 este: 08..08.2022, ora 12.00. Orice ofertă primită după termenul limită menționat va fi respinsă.
6. Preţul ofertat. Preţul total trebuie să includă toate serviciile prevăzute şi orice alte costuri necesare realizării serviciilor, conform cerințelor și specificațiilor Beneficiarului. Oferta va fi exprimată în Lei, iar TVA va fi indicat separat.
7. Valabilitatea ofertei: Oferta dumneavoastră trebuie să fie valabilă cel puțin 30 zile de la data limită pentru depunerea ofertelor menţionată la alin. 5 de mai sus.
8. Calificarea ofertantului: Oferta dvs. trebuie să fie însoțită de o copie a Certificatului de Înregistrare sau a Certificatului Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului din care să rezulte numele complet, sediulși domeniul de activitate.
9. Evaluarea şi acordarea contractului: Doar ofertele depuse de ofertanți calificați și care îndeplinesc cerințele tehnice vor fi evaluate prin compararea preţurilor. Contractul se va acorda firmei care îndeplinește toate specificațiile tehnice solicitate și care oferă cel mai mic preţ total evaluat, fără TVA.
10. Vă rugăm să confirmaţi în scris primirea prezentei Invitații de Participare şi să menţionaţi dacă urmează să depuneţi o ofertă sau nu.
Responsabil achizitii
Grama Cristian
Anexa
Termeni şi Condiţii de Prestare*1
Achiziția de Scoala de Vara 2022
Sub-Proiect: Pregătire specială, pentru elevi cu cerințe speciale
Beneficiar: Liceul Tehnologic Special „Beethoven” Craiova
Ofertant: ____________________
1. Oferta de preț[a se completa de către Ofertant]
Nr. crt. (1) |
Denumirea serviciilor (2) |
Cant. (3) |
Pret unitar (4) |
Valoare totala fără TVA (5=3*4) |
TVA (6=5* %TVA) |
Valoare totala cu TVA (7=5+6) |
1 |
||||||
TOTAL |
2. Preţ fix:Preţul indicat mai sus este ferm şi fix şi nu poate fi modificat pe durata executării contractului.
3. Calendar de realizare a serviciilor:Serviciile prevăzute se realizează in intervalul 29.08.2022 – 03.09.2022
Nr. crt. |
Denumirea serviciilor |
Cant. |
Termene de realizare |
1. |
-
Platafacturii se va efectua in lei, 100% la realizarea efectivă a serviciilor prevăzute, pe baza facturii Prestatorului şi a procesului verbal de recepţie.
-
Specificaţii Tehnice:
A. Specificatii tehnice solicitate |
B. Specificatii tehnice ofertate [a se completa de către Ofertant] |
Servicii pentru 30 participanti si 4 profesori
|
|
Descriere generală |
|
Cazare 5 nopti: -minim 3 stele -repartizare 2-3 persoane in camera -profesorii vor fi repartizati 2 in camera – |
|
Locatie:
Participanti: 30 elevi cu dizabilitati si 4 profesori insotitori Perioada: 29.08.2022 – 03.09.2022 Hotelierul sa puna la dispozitie un spatiu (o camera de lucru) cu mese si scaune in care participantii sa isidesfasoare zilnic o activitate de 3 ore |
|
Alte prevederi relevante |
NUMELE OFERTANTULUI_____________________
Semnătură autorizată___________________________
Locul:
Data:
1Anexa Termeni și Condiții de Livrare este formularul în care Beneficiarul va completa condițiile în care dorește prestarea serviciilor (Pct. 3 – perioada de realizare a serviciilor, pct. 5A – Specificații Tehnice solicitate).
Ofertanții completează formularul cu oferta lor – pct.1, pct. 3 si pct.5B – şi îl returnează, semnat, Beneficiarului, dacă acceptă condițiile de realizare a serviciilor cerute de Beneficiar.